poniedziałek, 21 czerwca 2010

Przewodnik Dla Wywróconych Na Lewą Stronę (2,5)

(Witam ponownie, tym razem ze wspaniałym logiem wykonanym przez Dominikę, dodaję ten krótki fragmencik, gdyż to jedyne włączenie Przewodnika Dla Wywróconych Na Lewą Stronę do czasu powrotu Ghorflogamersceloinameka z urlopu, dodam, że tekst pogrubiony to rozmowa z szefem, tak jak to miało również miejsce w I części opowiadania.)

Czego? No chyba ci się coś popieprzyło… Jestem Ynderw Einzsarts a nie jakiś tam pedałek co był tutaj wcześniej… Ja niemiły? No co ty nie powiesz… To teraz geniuszu przeczytaj moje imię i nazwisko od tyłu…Brawo… Teraz czemu masz czelność mi przeszkadzać? Pytanie masz? No to wspaniale, zapytaj się mamusi może ci odpowie a nie mi zawracasz… Czego? A się weź wypchaj tą kasą myślisz, że dlatego, że jesteś moim szefem to wszystko ci wolno co? Gówno prawda! Jesteś dupa!



Połączenie przerwane… Przepraszamy za usterki techniczne…

(Aktualnie mam przejściowe chwilowe z internetem, a także w przyszłym tygodniu egzaminy do szkoły, dlatego średnio mam czas na pisanie czegokolwiek, mam jeszcze jeden tekst ale on najpierw idzie na "konkurs" znaczy założyliśmy się kto napisze coś tam lepiej i w czwartek wysyłamy to do jury i zobaczymy, dodam to bez względu na wynik, gdyż na wygraną mam małą szanse (średnio na temat chyba napisałem) ale zobaczymy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz